Temàtica o tipus:
Notícies

El Consell Comarcal de la Conca de Barberà ha rebut una subvenció de la Diputació de Tarragona pel programa d'inversions

Publicat: ·

Descripció

logo_dipu_nou_6 (1).jpg

El Consell Comarcal de la Conca de Barberà ha rebut una subvenció de la Diputació de Tarragona destinada al programa d’inversions per import de 17.250 euros.

S'ha executat l'arranjament i adequació de les dependències dels serveis tècnics municipals. Aquesta inversió ha permès modernitzar els espais de treball, optimitzant així la capacitat de resposta del personal tècnic a les necessitats del territori.

Arxius i recursos

logo_dipu_nou_6 (1).jpg

Notícies relacionades