Temàtica o tipus:
Notícies

Resum ple ordinari 25 de maig de 2026

Publicat: ·

Descripció

WhatsApp Image 2026-05-26 at 09.50.23.jpeg

Aquest dilluns va tenir lloc el ple ordinari del Consell Comarcal de la Conca de Barberà corresponent al mes de maig de 2026.

Es van aprovar per unanimitat els següents punts:

  • Addenda per a l’exercici 2026 al conveni del Contracte Programa 2022-2025 per a la coordinació, la cooperació i la col·laboració entre el Departament de Drets Socials i Inclusió i el Consell Comarcal de la Conca de Barberà en matèria de serveis socials i altres programes relatius al benestar social.
  • Conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt per regular la subvenció concedida per a la gestió del Servei d’Atenció Diürna, per l’any 2026.
  • Aprovació del conveni entre el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica per la millora de la xarxa de transport públic de viatgers a la Conca de Barberà, per a l’any 2026.
  • Aprovació inicial de l’expedient d’expropiació forçosa dels béns i drets afectats pel Projecte segregat “Subministrament a la Conca de Barberà. Conducció Sarral-Forès i Ramal Sarral-dipòsit municipal, TM de Sarral i Forès”.
  • Pròrroga del servei d’explotació, conservació i manteniment dels sistemes de sanejament de la comarca fins a la formalització del nou contracte.
  • Moció en defensa d'una gestió plenament pública del PIUS Hospital de Valls de suport al Pius Hospital de Valls.
  • Moció per demanar al Ministeri de Justícia que modifiqui els criteris d'inscripció dels nounats i permeti registrar-los al municipi on consten empadronats els seus progenitors.

Arxius i recursos

WhatsApp Image 2026-05-26 at 09.50.23 (1).jpeg
WhatsApp Image 2026-05-26 at 09.50.23.jpeg

Notícies relacionades