Temàtica o tipus:
Notícies

S'inaugura a Vallclara l'exposició dedicada al món de les campanes i campaners

Publicat: ·

Descripció

S'inaugura a Vallclara l'exposició dedicada al món de les campanes i campaners

Es podrà veure fins a l'11 d'agost a la Capella de Sant Antoni de Pàdua, l'ermita

Vallclara ha acollit la penúltima exposició "Tocant el cel amb una corda. Les campanes de la Conca de Barberà", que durant 3 anys ha visitat quasi tots els pobles de la Conca de Barberà. El dia 1 d'agost es va fer la inauguració amb la benvinguda del president del Consell Comarcal, el Sr. Joan Canela i l'alcalde de Vallclara, el Sr. Raimon Martí.


Una trentena de persones van assistir a la inauguració que va anar a càrrec del seu comissari, Jesús Martínez. L'exposició es podrà veure fins a l'11 d'agost a la Capella de Sant Antoni de Pàdua, l'ermita.


Es tracta d'una exposició dedicada al món de les campanes, que mostra els campanars, campaners i tocs de campana de la Conca de Barberà. Està formada per una dotzena de plafons, un vídeo sobre els campaners i una petita campana fabricada expressament per a l'exposició, que permetrà a les persones visitants efectuar i reproduir els tocs manuals.


Aquesta exposició és una iniciativa impulsada pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà i el Museu Comarcal de la Conca de Barberà i que rep el suport de l'Ajuntament de Vallclara i la col·laboració de l'Oficina Jove de la Conca de Barberà.

Es podrà veure per última vegada a la tardor d'enguany a la seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, acompanyada d'alguns actes de clausura.

Arxius i recursos

2_5.jpg
4_2.jpg
6_1_0.jpg

Notícies relacionades